2 aug. 2017

Sommarens bästa Tv- Tips...

Bara två avsnitt in känner jag att jag bara måste dela med mig av en så långt fantastisk ny serie som finns att se via Netflix. 

Jag är en riktig film, dokumentär och inte mindre tv-serie- älskare och efter att ha avverkat högklassiga drama såsom; Breaking Bad, Better Call Saul, The Fall, Big Little Lies, Homeland, Luther, The killing, Bloodline mm(för att inte tala om enastående och gripande dokumentärer såsom; Making a Murdurer, Badland Texas och The Staircase)har jag en tid hållit utkik efter nästa bästa serie att sätta tänderna i. 


Låt mig bara säga att jag är helt såld på Netflix senaste satsning OZARK. Första avsnittet känns både omtumlande och trevande på en och samma gång men man kan samtidigt inte låta bli att undra hur det hela ska utveckla sig och andra avsnittet in är jag fullkomligt fast! 

Älskar miljön, huvudrollsinnehavarna och hela den smått obehagliga ändock hoppfulla känslan som kryper sig in i både kropp och själ. Det här blir definitivt nästa serie vi kommer att följa med andakt här hemma om de alltmer mörka Augusti- kvällarna. 

Enjoy!

//Tina 


1 kommentar:

  1. Hej! Tack för tipset. Den ska vi kolla upp. Lycka till med rensandet. Jag har oxå såna planer nu inför hösten. Har fixat undan en del redan men mer ska bort. Ha det bra. Kram Helene

    SvaraRadera