1 aug. 2017

Nya rensaprojekt inför hösten...

Hej fina läsare!
Hur har ni det där ute i sommarens sista månad? Här hos mig smids det planer på lite olika rensaprojekt inför den kommande hösten. Det blir ett nytt varv genom huset, varje utrymme, varje vrå ska åter ses över och i källarplanet planerar jag att gå riktigt hårt fram. Varje gång jag ser en tom källare på t ex Hemnet spritter det till i hela mig. 


Ja, tänk om man kunde ha det så där längst ner i botten på huset, det blir ju bokstavligen en helt ren grund att stå på. Helt tom får jag den nog förvisso aldrig, lite julsaker och målargrejor släpar troligen efter men mycket känner jag samtidigt skulle kunna rensas bort och en del kan säkert även omorganiseras till boendeplanet såsom t ex glödlampor och förlängningssladdar mm.



//Tina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar