25 nov. 2016

Sista minuten tips till första advent...

Här kommer ett sista minuten tips till er som behöver komplettera julbelysningen där hemma. 

Förra året jagade jag nya pappersstjärnor vilket visade sig inte vara så lätt. De flesta jag tittade på höll dålig kvalitet och även om jag till slut valde att satsa på dyra varianter från ett känt fabrikat var besvikelsen minst sagt stor när de kom. Det blev retur på dem och letandet fortsatte. 

Komma hem

Till slut sprang jag på stjärnor från Star Trading vid ett besök på MIO och känslan var en helt annan trots att priset visade sig vara betydligt lägre än de där dyra jag först köpt. 

Till er som letar pappersstjärnor kan jag verkligen ge de bästa rekommendationer av Star Tradings stjärnor. Märket säljs lite överallt på både kedjor och fristående lampaffärer. 

Den variant som jag införskaffat heter DOT är 100 cm diameter och har en dragsko som gör det superenkelt att föra ihop stjärnan. Det blir bara plus på allt vad gäller dessa stjärnor!

//Tina

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag har även väldigt fina ljusslingor från Star Trading. Varmt fint sken- det har inte alla slingor. Ha det fint'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla!
      Kul att du kikar in & tack för att du tipsade om ljusslingorna!

      Radera