19 aug. 2015

Garderoben- Så här blev det...

Jag är i mål med mitt garderobsprojekt och har varit en tid.
En stor befrielse har infunnit sig och jag njuter nu av att ta en titt in i garderoben- vill nästan ha den öppen jämt bara för att beskåda ordningen som blivit:-).


Det här är min kompletta året runt garderob- bortsett från skor och ytterplagg som förvaras i tvättstugan. 
I den infällda byrån förvaras pågående kläder, underkläder och sovplagg liksom strumpor och skärp. 

Någon separat låda för säsongskläder som jag från början tänkt blev det alltså ej. 


//Tina



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Angelica! Roligt att du hittat hit:-)!

      Radera
  2. Vilken härlig - lagom - garderob. Hoppas komma dit så småningom också. Jag har efter en rejäl viktminskning rensat ut mängder av för stora kläder, fel typ osv. Men samtidigt är det ju nu väldigt kul med lite nya kläder. Så jag "lyxar" mig lite och köper nytt kanske lite mer än jag behöver. Känner dock att jag börjar hitta min stil och försöker verkligen tänka efter innan jag handlar. Min garderob ser ut som din första bild gånger två eller tre : ) men jag rensar fortfarande och är inte klar ännu. Det ska bli mitt vinterprojekt så att jag är nöjd till våren tänkte jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Roligt att du hittat hit:-) och grattis till din viktminskning!
      Att rensa garderoben är renande och smittar av sig på många områden i livet och jag kan verkligen rekommendera alla att ta sig an just detta i sina hem. Lycka till!
      Kram Tina

      Radera
  3. Vilken skillnad mellan bilderna! Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin, kul att du kikar in här!
      Tack för din fina feed back:-)!

      Radera